Na přelomu roku nás čeká odstávka systémů HOMAG

K vylepšení procesů a systémového prostředí uvnitř skupiny HOMAG bude v Schopflochu zaveden systém SAP. Jak se toto dotkne českých zákazníků?

K úspěšnému přenesení všech dat bude nutné provést odstávku stávajícího obchodního systému. Během této doby budou omezeny veškeré obchodní operace HOMAG GROUP. Kvůli tomu, aby se tato situace co nejméně dotkla koncových zákazníků přistupuje HOMAG k této odstávce v době přelomu roku, od 7.prosince 2017 do 12.1.2017.

Samozřejmě i v době odstávky bude fungovat pohotovostní dodávka náhradních dílů, ale přesto doporučujeme všem zákazníkům, aby naplánovali objednávky náhradních dílů v předstihu a tím předešli jakýmkoliv problémům s dodáním. Nové stroje budou dodány do konce roku, dle plánu.

Věříme, že zavedení systému SAP v centrále skupiny HOMAG přinese zákazníkům samá pozitiva a je pro HOMAG je to důležitý milník v rozvoji, který je nevyhnutelný.

Chcete více informací k plánované odstávce systémů HOMAG?

Zeptejte se na: klasterec@epimex.cz